یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, November 06, 2006
درباب داریوش سجادی
به خدا ما این داریوش را دوستش داریم! کلی باعث خنده است. مدت‌ها هم هست باهاش چت نکرده‌ایم...داریوش!!!!

به نظرم جواب داور به سجادی برایش کافی است، و البته داریوش از ۴۰ سالگی چند سالی عبور کرده و احتمالا می‌دانید مجاب کردنش سخت شده است.

به هر حال این بزرگوار که تا ایران بود ما نمی‌شناختیمش و مدعی بود که ما را در ایران‌نیوز دیده، پس چون اصل بر برائت است، پس لا‌اقل در سال ۷۷ در مطبوعات بوده.

به هر حال، ما که طفلی بیش نیستیم، و فقط ۱۳ سال در مطبوعات ایران قلم زده‌ایم و از همکاران هم جویا نشده‌ایم که چند نفر از بچه‌های مطبوعات اسم داریوش سجادی را شنیده بودند؟ من که تا قبل از آمدن به اینجا و شنیدن نام او از علیرضا حقیقی چنین نامی را جایی نخوانده بودم و از کسی هم نشنیده بودم. زمانی هم که بازرس انجمن صنفی بودم، اسامی آبدارچی‌ها و حق‌التحریری‌های غیر رسمی را از اعضا ثابت جدا کردم و در کمال بدجنسی فقط تلاش می‌کردیم روزنامه‌نگاران عضو انجمن باقی بمانند. ولی داریوش ماریوش یادمان نمی آید...

به هر حال، مهم این است که حداقل در عالم مطبوعات دونفر او را جدی گرفته‌اند، دومی‌اش هم البته خودش است. علیرضا! ناراحت نباش، باهات شوخی کردم!