یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, April 01, 2007
تغییر ساعت و بازگشت سر جای اول
امروز صبح که ا خواب بیدار شدم دیدم ساعت دیواری‌ام با ساعت کامپیوترم نمی‌خواند.

دو سه جا را چک کردم و از قضا دیدم که ساعت آن سایت‌ها هم تغییر کرده، به عبارت وقتی قرار بود ساعت ۱۲ باشد، سایت‌های خبری محترمه ساعت‌شان یک بعد از ظهر بود!

من هم به جای ساعت دوازده قدیم، ساعت یک جدید راهی یک کباب سرا در شهر جدید شدم، دوچرخه‌سواری زیر باران نرم بهاری ولی با هوایی سرد!

عشق خوردن غذای ایرانی آنچنان داغم کرده بود که به منجمد شدن دستانم می‌ارزید!

وقتی هم که غذا را خوردم و آن دوغ عزیز را، باید مسافتی را با دوچرخه بر می‌گشتم و آی زور داشت!

وقتی رسیدم خانه دیدم که ساعت سایت‌ها برگشته سرجای قبلی! خدا را شکر! یک ساعت اضافه برای خواب!

رسیدم خانه، بیهوش شدم و الان هم به زور پا شده‌ام تا به اطو کشیدن‌های آخر هفته‌ام برسم! به هر حال نباید تخصص پیشین یادم برود!

Labels: