یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Thursday, May 03, 2007
دنده‌ای که می‌خارید
الان تازه از اورژانس برگشته‌ام. نسبتا هم سریع کارم را راه انداختند. کلی عکس انداختند و آخر سر هم گفتند ضربه به داخل وارد شده که باید یک هفته فعالیت سنگین نکنم و مسکن بخورم. اما دیشب چه دردی کشیدم سر کار.

دارم تمام تلاشم را می‌کنم که امشب را مرخصی بگیرم ولی انگار نه انگار! نیرو کم دارند و فشار کار هم وحشتناک. دکتر تعجب می‌کرد که چرا مسکن نخورده‌ام، و خطر نخوردنش را هم گفت. چون نمی‌توانم نفس عمیق بکشم، در صورت بروز عفونت و جراحت داخلی، ذات‌الریه ممکن است تق‌تق در بزند.

دیشب سر کار عملا دهانم سرویس شد. آنقدر کار سنگین و فشرده بود که حد ندارد. آنقدر سنگین که چهار خبر را در یک ساعت کار کردم. و سه تا را هم ساعت بعد، تمام شب هم روی چهار پنج تا خبر ۴۰،۵۰ صفحه‌ای متمرکز بودم. آخ از این جدول‌ها.

دیشب آمدم یک لحظه چشم بر هم بگذارم، بیهوش شدم و تلفن مدت‌ها زنگ می‌زد تا بیدار شدم. خدا را شکر همکارم از ونکوور بود...خوبی‌اش این بود که مشکلی گرافیکی داشت برای ایجاد یک لینک، همینطور الکی الکی چند تا راهنمایی کردم که چگونه یک فایل خیلی سنگین پی‌دی‌اف را سبک کند و بعد لینکش را بگذارد. لعنتی ۱۰-۱۵ مگ بود.

بگذریم...قیافه‌ام اینقدر درب و داغون است که حد ندارد...

عزت زیاد، خداحافظ شما کم نشه

Labels:

0 Comments:
Links to this post:
Create a Link