یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, February 09, 2009
مجموعه سوال‌هایی از خاتمی و طرفدارانش
دیشب با یکی از همدلان با خاتمی گپ می‌زدم. از لحن من ناراحت بود و گفت این عصبانیتت تاثیرش خوب نیست و ...

البته من خلافش را معتقدم که همین لحن طرف مقابل را اول اندکی عصبانی می‌کند، اما بعدا کمی هم فکر خواهد کرد.

بر اساس پیشنهاد این دوست عزیز که دانش‌آموخته جامعه‌شناسی است و ساکن تهران و مرتبط با نزدیکان خاتمی، تصمیم گرفته‌ام سوال کنم.

چهار سال پیش از دکتر معین سوال کردم، اول قول داد جوابم را بدهد، اما بعد زد زیرش و قرار شد تاج‌زاده جواب بدهد، بعد او هم جواب نداد.

سوال‌ها هم ساده بودند.

حالا دارم از خاتمی و نزدیکانش می‌پرسم. شما هم که بعضا طرفدار خاتمی هستید و تنها او را کاندیدای مناسب برای برون رفت از فضای فعلی می‌دانید هم می‌توانید پاسخ بدهید.

منتهی، پاسخ‌های حاوی پیشداوری و چماق را نمی‌خواهم!

من پاسخگوی محدوده خودم هستم، اما هر کاندیدایی که خود را پاسخگو می‌خواند، باید بتواند خیلی راحت جواب بدهد.

فکر می‌کنم تا اول اردیبهشت، ۵۰-۶۰ سوال از خاتمی بپرسم. اگر فرصت گفتگو پیش آمد، چه بهتر، اگر نه، به همین روش ادامه خواهمداد.

اگر جواب نگرفتم، مطمئنا لحنم کاریکاتوری‌تر خواهد شد. 

--

من، صاحب‌خانه این رسانه کوچک هستم که بعد از فیلتر شدن، کل مراجعین ثبت شده‌اش به ۵ تا ۶ هزار بازدید کننده روزانه کاهش یافته است.

اما آنهایی که باید بخوانند، می‌خوانندش که جای شکر دارد. 

دوستان بنیاد باران هم سلام مرا خدمت رئیس خود برسانند. منتظر پاسخ‌های ایشان هستم

Labels: