یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, October 30, 2006
و اما ماجرای رقابت کشکی دويچه وله
اولا، خدمت دوستان عزيز دويچه​وله که باوجود درخواست​های متعدد، وبلاگ مرا از مجموعه حذف نکرده​اند، عرض کنم که در موقع مقتضی خدمت​شان خواهم رسيد. الوعده وفا! منتهی چون الان تبعيدی نسبتا عصبانی هستم، نه کاملا عصباني، دست نگه داشته​ام!

ثانيا، تمامی مشکلات اسلام و مسلمين با عذر بدتر از گناه حضرت اجل در باب نحوه داوري، نحوه کارکرد و ...دويچه​وله، و همکاری با اوشان با وجود مخالفت​های ايشان! حل شد. حالا بازی نمايشی بزرگواری در ظاهر و دودوزه بازی​های معمول سر جای خودش.

ثالثا، به نظر من رقابت به خودی خودی چیز بدی نیست. منتهی باید دلیلی منطقی برایش داشته باشیم. مسابقه​ای درست و حسابی باشد، همه چیز هم کشکی و پشمی و هیاتی و دمت گرمی جمع​آوری نشده و در آخر هم یک گروه "مشروع" نه یک "فرد" درگیر ماجرا باشد!

رابعا، فراموش نکنیم که وبلاگ​نویسی کمک بسیاری به کسانی کرده که هیچگاه شانس همکاری با رسانه​های رسمی را نداشته اند و از این طریق موفق شده​اند اخبار غیر قابل انتشار را به مردم برسانند. چه روزنامه​نگارانی که کارشان در حالت عادی چاپ نمی​شد، و چه دیگرانی که بهتر از روزنامه​نگاران کارمند شده فکر می​کنند ولی امکان بروز خلاقیت​شان را نیافته اند. پس ارزش خود این مقوله شاید بالاتر از مسابقاتی بی پشتوانه آسیب​زننده به وبلاگستان فارسی باشند.