یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, July 23, 2004
شایعات جذاب
دو روزی است که دارم روی یک طرح پر از کاریکاتور چهره کار می کنم و فرصت خاطره نویسی ندارم. همین چند دقیقه پیش با هادی حیدری چت می کردم. کلی به او بد و بیراه گفتم که بلکه حزب لعنتی مشارکت را ول کند. می گفت نمی تواند! به هر صورت اختیار دست خودش است، از ما گفتن، از او هم نشنیدن. وسط صحبت از من سوالی کرد، پرسید که آیا ماندن من در کانادا به خاطر چک های بی محل است؟ جل الخالق! من دسته چک ندارم که بخواهم چک با محل یا بی محل بکشم. گفت که شایعه کرده اند که نیک آهنگ موقع انتخابات شوراها برای کار تبلیغات چک بی محل کشیده و در رفته! راستش خنده ام گرفت! سر انتخابات شورا ها که با امید معماریان و ابراهیم نبوی لیست ائتلاف سبز را راه انداختیم، هزینه اش را گردن مهندس تقی زاده که دوست داشت شهردار شود و اصغرزاده که می خواست رئیس شورا شود انداختیم! من پول حرام نداشتم که خرج انتخابات بکنم! بعد از انتخابات هم که شکست بدی خوردیم، روزنامه همبستگی مدعی شد که پول آگهی ها را من باید بدهم. گفتم زرشک! ماجرا این بود که با آمدن مدیر مسوول جدید بیشتر افراد تحریریه  کنار کشیدند، من جمله من و مسعود سفیری، و از روزنامه حد اقل یک برج حقوق طلبکار بودیم. ما از تیم جدید شکایت کردیم، آنهم به رئیس جمهوری. برگ شکایت را هم خودم نزد رمضان زاده بردم. دو روز بعدش هم از ایران رفتم. حالا با این شایعه که احتمالا کار دهاتی های همبستگی است روبرو شده ام. عاقبت گرگ زاده گرگ شود، حتی اگر به تهران بیاید و روزنامه همبستگی منتشر کند! قسمت جالبی از خاطراتم مربوط به این گروه دهاتی است!