یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, January 10, 2005
نقد شخصی
من عادت دارم به زمین و زمان گیر بدهم، ولی نوبت خودم که می‌رسد، کمتر تند می‌شوم.
راستش، هر وقت کارم در جایی نسبتا مطرح چاپ می‌شود، احساس غرور احمقانه‌ای می‌کنم.
شاید رسیدن به چنین درجه‌ای مهم تلقی شود، ولی هدف من این نیست.
این غرور کاذب به قدری مرا راحت از هدفم دور می‌کند که حد ندارد!
یک بار مطرح شدن یا رسیدن به جایگاهی بلند، هنر نیست!
حفظ آن است که کار را دشوار و مهم می‌کند!
اگر توانستم هم جایگاه را محکم‌تر کنم و هم امکان مناسبی برای دوستانم و هموطنانم فراهم سازم، شاید کاری در خور کرده باشم، وگرنه، هیچ افتخاری کسب نشده است!

4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
I know it, you know it, you don’t mean this

Blogger Nikahang's Blog said...
You know it, and I know it.
I really mean it from the bottom of my heart.
I just don't mention it.

Blogger Hassanali Namazi said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Anonymous Anonymous said...
Do kalameh az Madarshohar.....