یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, January 24, 2005
ستر اورکات یا ستر عورکات
اینکه چند نماینده بخواهند کار اورکات در ایران را یکسره نمایند، جای تامل بسیاری دارد. و جالب‌تر آنکه هنوز قانونی مصوب نشده، بسیاری از دسترسی به این پایگاه دوست‌یابی محروم شده‌اند. انگار اورکات ابزاری سکسی است که از طریق آن دست نامحرم‌ها به هم سایش پیدا می‌کند و شاید خدایی ناکرده فسق و فجوری هم رخ دهد. البته بعید نیست اعلام کنند که اورکات ناقل ایدز هم هست!

ظاهرا پاک کردن و یا پوشاندن اورکات از چشمان معصوم جوانان ما چیزی در حد ستر "عورت" است، که دیدنش موجب معصیت است و به کار بردنش جرمی کامل!خدا را شکر که هنوز اورکات دیدن جرم محسوب نمی‌شود، وگرنه مجازاتش بس سنگین بود! چیزی در حد حمل آلت جرم.

بر من خرده نگیرید، اندک محتوایی بی‌ادبی را به این نوشته می‌افزایم تا بحث کامل‌تر شود! اگر داشتن چیزی که می‌تواند جرم زا هم باشد، ولی به قصد بد به کار برده نشود، جرم است، و بالقوه بودن عامل جنایت، پس کل آدم‌های بالغ را به سبب حمل آلت جنسی باید دستگیر کرد! اورکات مگر عورکات است که ذهن آقایان و خانم‌ها را مشوش کرده؟ مگر مسبب گناهی کبیره است؟ مگر برای دوستی آدم را جهنم می‌برند؟

اگر سایت دشمن یابی به راه بیافتد، هیچگاه در ایران مخالفی نخواهد داشت! قابل توجه برادران عزیز اینترنتی که تا به حال به فکر راه اندازی و عضوگیری نبوده‌اند!

3 Comments:
Blogger Ng.A. said...
kaash raahi vojood daasht baraie ta'ghir! :|

Anonymous Anonymous said...
Eshkale asli injast ke hichyek az karhashoon mantegh nadare. Fekre inke Orkut kare CIA hast ham faghat az inja miyad ke manteghi poshte filter kardanesh nist. Behtarin bahane hamine ke bebandand be CIA!

http://finglish.blogspot.com/2005/01/youve-been-fockerised.html

Anonymous Anonymous said...
سلام! من یه کاریکاتور توی وبلاگم گذاشتم که منبعش رو نمی دونم. گفتم شاید شما اطلاع داشته باشید. این هم لینکشه:
http://sharto.persianblog.com/1383_11_sharto_archive.html#3035364