یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, February 14, 2005
خاطرات بعد از زندان-۵
چون اجازه کشیدن کاریکاتور را ندارم، یادم می‌آید که می‌توانم کار دیگری بکنم. قرار بود در روزنامه آفتاب امروز، نصف صفحه پنجشنبه‌ها را به کاریکاتور خارجی و نوشتن تحلیل اختصاص دهم. این کار را می کنم. و کلّی شاد می شوم. نزدیک به دو هفته است که کاری از من چاپ نشده است. یکی از همکاران گزارشی دریافت کرده که بعد از دستگیری من، عده زیادی در تلاش بوده اند تا کپی کاریکاتور "استاد تمساح" را بدست بیاورند. به همین دلیل تخمین زده شده که به روش فتوکپی، تیراژ کاریکاتور به بالاتر از ۲ میلیون نسخه در سرتاسر کشور رسیده است.

ای-میلی از خبرنگاران بدون مرز دریافت می کنم. جویای احوالم بوده‌اند. لینکی برایم فرستاده‌اند که وقتی بازش می کنم، وحشت تمام وجودم را فرا می‌گیرد. صد تا کاریکاتور در حمایت از من ، از سوی کاریکاتوریست‌های برتر مطبوعاتی اروپا، آمریکا. و آسیا. همه‌اش هم باتمساح دارم درگیر می‌شوم و الخ. به هر بدبختی که هست پیغام می‌دهم که صفحه را بردارند. بعدا آنرا روی سایت دیگری گذاشتند.
ادامه دارد