یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Saturday, April 23, 2005
و اما بعد از انتخابات
اگر همه چیز طبیعی پیش برود، و شورای نگهبان کسی را هم رد نکند، اتفاق خاصی نمی‌افتد!بالاخره یکی رای می آورد و می رود در ساختمان سفید ریاست‌جمهوری و صندلی خودش را در آنجا مستقر می کند. خاتمی هم می رودNGOگفتگوی تمدن‌ها راه می‌اندازد و از بیکاری در می آید. احتمالا حاج سعید هم پروژه فشار از پایین و چانه زنی در بالا را در سطحی بین المللی تجربه خواهد کرد.

اگر هاشمی را بیاورد، با اکثریتی ضعیف، جماعت تند‌خوی راست نظامی چندان خوش‌حال نخواهند بود و احتمال رو شدن تعدادی پرونده وجود خواهد داشت. تعداد قرارداد‌های پارس جنوبی افزایش و سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد سیرجان گسترش خواهد یافت. در ضمن آب را هم از کارون به رفسنجان می برند تا چشم حسود کور بشه.

اگر معین رای بیاورد، باز جماعت خوشحال خواهند بود که مردم به نظام رای مثبت داده اند و این نظام است که پیروز شده...معین که قدرتی کمتر از خاتمی خواهد داشت، نمی‌داند چه بگوید و مجبور است در عمل، معاون معاون خودش باشد! هر چه آقا رضا بگوید... چون خوانندگان وبلاگش از چند هزار نفر در روز بالاتر نرفته، سهمیه وبلاگ خوانی در کنکور سراسری خواهد گذاشت تا بر اساس تجربیات دوران وزارت علوم اندکی تغییر ایجاد کند!

اگر لاریجانی برنده شد، جواد همه کاره می‌شود.فاضل یا معاون وزیر خارجه می‌شود یا معاون وزیر علوم، شاید هم سفیر خانواده در کانادا. علی لاریجانی به دلیل علاقه اش به "هویت"سازی، حسین شریعتمداری را به وزارت"نیمه پنهان" منصوب می‌کند و پدر مخالفانش را اندکی در می آورد.

اگر قالیباف برنده شد، همه منتقدین سر از "اماکن" در خواهند آورد...همه چیز در "امن" و "امان" خواهد بود...

اگر کروبی رئیس جمهوری شد! همه چیز تا سطح "اکابر" سقوط می کند و منتجب‌نیا و محتشمی‌پور و قدرت علیخانی ثابت خواهند کرد که جامعه روحانیت مبارز بی شعورتر از مجمع روحانیون نیست.

بقیه هم بروند جلو بوق بزنند