یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, May 24, 2005
حلال‌زاده!
nskhordad012wm.jpgهمین دیروز داشتم کاریکاتورش را می‌کشیدم، رفیقش محمد ایمانی هم داشت در سرمقاله کیهان به مطلبی که دو سال پیش گفته بودم اشاره می‌کرد:

"...
مگر آن كاريكاتوريست جوان كه براي روزنامه هاي زنجيره اي كار مي كرد و اينك در خارج به سر مي برد در تاريخ 7ارديبهشت 82 در گفت وگو با سايت گويا ضمن نام بردن از برخي اداره كنندگان روزنامه هاي مذكور تصريح نكرد «اينها بزرگترين مقصران برخورد با ما بودند. آقاي... فكر مي كرد جامعه ما يك آزمايشگاه است و نظريه هايي مثل فشار از پايين، چانه زني در بالا، اسباب بازي امثال اوست. من دلم مي سوزد كه در اين چند سال، از ما روزنامه نگاران سوء استفاده شد و در حالي كه بچه هاي مطبوعاتي براي جريان اصلاحات ضررهاي هنگفتي متحمل شدند، مدعيان اصلي ماجرا از آسيب ها دور ماندند.»..."

خدمت ممد آقا و حاج حسین آقا عرض کنم که، سایت گویا نبود و خبرگزاری کار بود. همین محمود فرجامی خودمان هم مصاحبه کرد، و گویا و بازتاب و ...هم نقلش کردند. ثانیا، همین گفتگوی کذایی باعث آزاد شدن یکی از روزنامه‌نگارهایی شد که در بازجویی‌ها، بارها و بارها گفته بود که نیک‌آهنگ از مشارکتی‌ها بدش می آید و حاضر نیست با آنها کار کند، آنوقت رفقای شما و "خسن آقا" باورشان نمی‌شد، تا اینکه این مصاحبه روی اینترنت رفت و چند جا هم چاپ شد،به علاوه خسن آقا از بنده خواست! که به کیهان بروم و از این حرف‌ها بزنم تا مشکلاتم کاهش یابد، که بنده ترجیح دادم از کیهان چند هزار کیلومتری دور شوم! ثالثا، چرا هنوز هم در بازجویی‌ها در باره من سوال می‌کنند؟ خب خیلی راحت از خودم بپرسید، برایتان می‌گویم! در ضمن ما که نفهمیدیم آن حاج‌آقایی که بنده را سین‌جیم می فرمودند، اسمش چه بود، هر چه هست، سلامش برسانید...در ضمن، خط آقای پورزند در بعضی از صفحات متفاوت شده بود، علتش را می‌دانید؟

بگذریم، از اینکه یادی از ما کردید، خیلی ممنون!