یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, June 07, 2005
نیکان علیه نیک‌آهنگ-۲
نیکان: خائن! تو داری خیانت می‌کنی!
نیک‌آهنگ:باز تو شروع کردی؟
نیکان: تو می دونی چند نفر دارن به خاطر تو روز ۲۷ خرداد توی خونشون می‌نشینن؟
نیک‌آهنگ:من که از کسی نخواستم تحریم کنه! من که رهبر سیاسی نیستم، فقط نظرم رو می‌نویسم.
نیکان: نخیر! تو داری ذهن مردم رو خراب می‌کنی!
نیک‌آهنگ: یعنی این همه وبلاگ طرفدار معین اثر بخش نیست؟ همه‌شون دارن تبلیغ می کنن. من که نمی‌گم کسی رای نده. می‌گم به این نتیجه رسیدم اونایی که رای نمی‌دن منطقی ترن. همین.
نیکان:دِ همین دیگه. تو داری تبلیغ می‌کنی، و باعث می‌شی آمریکا به ایران حمله کنه!
نیک‌آهنگ: چرا چرت و پرت می‌گی؟
نیکان: تو باعث می‌شی نظامی‌ها سر کار بیان!
نیک‌آهنگ: دیگه چی؟
نیکان؛ تو باعث می‌شی هاشمی رئیس جمهور شه!
نیک‌آهنگ: چطوری هاشمی و نظامی‌ها می‌تونن هردو شون رای بیارن؟ انتخابات ائتلافی؟
نیکان:چرا همه‌اش صدای منو در میاری؟
نیک‌آهنگ: آخه مرتیکه جاهل! تو کلی وقته از ایرون دوری، همه‌اش هم توی‌ مخیله‌ات بوده که اصلاح‌طلب‌ها اگر رای بیارن جلوی راستی‌ها رو می‌گیرن. مگر خاتمی با ۲۲ میلیون رای تونست همین اکبر گنجی رو آزاد کنه؟ مگر تونست احمد باطبی رو آزاد کنه؟ مگر تونست بلایی که سر دانشجوها آومد رو جبران کنه؟...
نیکان: دِ اشتباه تو اینجاس! معین می تونه!
نیک‌آهنگ: زرشک! معین که توی دانشگاه شیراز گروه فشار داشت، رو فراموش کنیم، معین ستاد انقلاب فرهنگی رو هم فراموش کنیم، مدیریت کشکی معین رو هم از یاد ببریم...بابا! معین از جنس خودشونه! اینا همه‌اش حرفه!
نیکان:خائن!
نیک آهنگ: تو چی زرت و پرت می‌کنی ابله ترانزیستوری؟
نیکان: گریه می‌کنم‌ها!
نیک‌آهنگ: به "هسته‌ام"!
نیکان: بی‌ادب!
نیک‌آهنگ: بی‌هسته!
نیکان‌: حالا نمیشه رای بدی؟
نیک‌آهنگ: نه!
نیکان: اشتباه می‌کنی‌ها!پشیمون می شی!
نیک‌آهنگ: من از اینکه چهار سال پیش رای دادم پشیمونم!
نیکان:غلط کردی پشیمونی!
نیک‌آهنگ: حالا مثلا برای دفاع از دموکراسی داری به من فحش میدی ؟
این بحث تمامی ندارد!
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Baaz ham ghorboonet beram!