یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, June 14, 2005
خبر نسبتا خوب!معین دارد بالا می آید
چرا این خبر برای من خوب است؟
۱- به مجرد رای آوردن معین، تا مدت‌ها دعوا و مکافات بین مجلس و دولت وجود خواهد داشت. آنها که نمی خواهند به وزرای معین به این راحتی رای اعتماد بدهند، پس نمایندگان نسبتا باهوش به اندازه کافی برای من سوژه درست خواهند کرد.
۲- بعضی از دوستان کاریکاتوریست بنده، تا حدی طرفدار معین هستند و دلشان نمی آید خدمتش برسند، پس ناخواسته در این رقابت هم چند پله جلو جلو می‌افتم(حالتو گرفتم هادی!).
۳-معین تا مدت‌ها مجبور خواهد بود برای دفاع از موقعیتش تلاش زیادی در جهت عملی کردن شعارهایش کند، که چشم من آب نمی خورد، پس از الآن باید برای سوژه‌های احتمالی فکر کردن را شروع کنم.
۴-خاتمی هر ۹ روز یک بحران داشت، گمانم جماعت قدرت طلب سپاه هر روز ۹ تا بحران درست کنند. پس در هر بحران کاریکاتوری نهفته و بر هر کاریکاتور شکری واجب!
۵-عکس های معین را باهم مقایسه کنید. تاثیر گریم را در ماه‌های اخیر ببینید. آنقدر متوجه نکات جذابی خواهید شد که ممکن است دلتان بخواهد کاریکاتوریست شوید و پوز من و امثال من را بزنید.
...
تکمله: من رای نمی‌دهم، ولی دلم می خواهد کسی رییس جمهوری شود که کشیدن کاریکاتورش تفریح هر روزه من باشد. از این نظر معین و احمدی‌نژاد و لاریجانی محشر هستند! ولی خدائیش معین چیز دیگری است، بخصوص با آن راه رفتن عصا قورت داده‌اشو حرف زدن غیر جذابش!