یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, June 17, 2005
هاشمی مدل ۲۰۰۵
توضیح: اولا من رای نمی‌دهم!
ثانیا: من رای نمی‌دهم.
ثالثا: من رای نمی‌دهم!
رابعا: اگر هم رای می‌دادم، به کسی رای می‌دادم که تا الآن انتقاد پذیری‌اش بر من ثابت شده باشد!!!

وا ما باقی ماجرا:
متاسفانه نتوانسته ام فیلمی را که کمال تبریزی برای هاشمی رفسنجانی ساخته ببینم، ولی شنیده‌ام که نشان از تغییر او داشته و با جوک‌هایی همراه بوده است. از اینکه بنا به محتوای فیلم هاشمی تغییر کرده و نشان داده عاشق دموکراسی است، بسیار خوشحالم، پس دیگر مانعی برای کشیدن کاریکاتور سردار سازندگی وجود ندارد!

۸ سال پیش محسن هاشمی که آنزمان رئیس دفتر رئیس جمهوری بود، از من خواست کاریکاتور "حاج‌آقا" را بکشم، که من از زیر بارش در رفتم، ولی حاجی زم مجبورم کرد که برای مراسمی این کار بکنم. در ضمن هر چه طرح اولیه کاریکاتور را که داشتم، در خانه از ترس سوزاندم.

الآن با عنایت به این مساله، مانع بزرگی که نمی‌گذاشت کاریکاتور هاشمی کشیده شود، برداشته شد. درود بر کمال تبریزی!
...