یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, July 11, 2005
مهمانی بعد از کنفرانس در خانه بروس

مراسم پایانی، بروس مک‌کینون و رفقا مشغول خواندن و نواختن در هتل

روز بعد، بروس در اتاق خودش. انواع اسباب و آلات موسیقی در خانه اوپیدا می شود( گمانم در همه اتاق‌ها یک گیتار داشت، حتی در توالت!)

دوین پاول آمریکایی، بروس مک‌کینون و باب کریگر

جای شما خالی دیروز بعد از ظهر، پس از چند ساعت سوختگی بخش تحتانی ناشی از ابطال پرواز، همراه بقیه به خانه بروس رفتم. ملت که همه‌اش ما‌الشعیر غیر اسلامی می‌خوردند و سعی می‌کردند با سون آپ و غیره تنها عضو حزب الهی انجمن کارتونیست‌های مطبوعاتی کانادا راگرم کنند، تا آخر شب نواختند، کباب کردند و نوشیدند و خواندند. جالب آنکه بروس لیست ۸۰۰ آهنگی را که می‌توانست بنوازد را برای دوین پاول آمریکایی فرستاده بود تا او هم خودش را در ایالات متحده برای مراسم دیروز از قبل گرم کند! از "پینک فلوید" گرفته تا "هات رد چیلی پپرز"،... همه اش خواندند و خواندند. حضور پیر و جوان هم در جمع خیلی ماجرا را جالب‌تر کرده بود. گی بادو، کارتونیست اهل اتاوا هم که پروازش را از دست داده بود آمد، تئو موداکیس، روی پیترسون، جان لارتر. دن کامینز، مالکوم مه‌یز و الباقی جماعت مهمانی را گرم‌تر کردند.

همسایه بروس که ایتالیایی بود، کباب بره( شبیه کباب چنجه خودمان) درست کرد، که مرا یاد جگرکی‌های تجریش انداخت!
خلاصه، در دلم آرزو کردم که کارتونیست‌های ما هم از این تجربه‌های باحال داشته باشند، لا اقل با همسرانشان دور هم جمع شوند و کمی خودشان باشند...