یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, July 19, 2005
آخ جون! خاتمی موسسه بین المللی ثبت کرد
اینقدر خوشحالم که حد ندارد! تا سال‌های سال سوژه خواهیم داشت! خاتمی که نتوانست یک گفتمان ساده داخل تمدنی را هدایت کند، حالا می‌خواهد گفتگوی تمدن‌ها را درقالب «مؤسسه بین المللى گفت وگوى فرهنگ ها و تمدن ها» پیش ببرد.

از همین الآن دستمال به دست‌ها( از نوع دستمال یزدی بدست البته) و ماله‌کشان محترم بر بی‌تدبیری‌های آقای خاتمی در حال تهیه رزومه و ارائه «زرومه»(زر زیادی) برای جذب در این مرکز هستند.

البته شنیده شده که بعضی از لندن رفته‌ها که مدتی گفتمال تمدن‌ها می‌کردند بودجه ناقابلی از برخی مراکز گرفته‌اند تا اموراتشان بگذرد...شاید اینها هم به آقای خاتمی یک جورهایی پیوند بخورند.

کلیه کسانی که حس می‌کنند در دوران خاتمی حقشان ضایع شده و به دلیل عدم پایبندی ایشان به حرف‌هایشان اندکی دهان مبارکشان سرویس گشته، تقاضا می‌شود مزاحم اوقات ایشان نشوند، چون تمرکزشان خدایی ناکرده به هم می‌خورد و نمی‌توانند تمدن‌ها را به هم نزدیک کنند.

در ضمن، یک سوال بی‌ادبانه: اگر به جای گفتگوی تمدن‌ها که می‌خواست تمدن‌ها را به هم نزدیک کند، از همان اول «نزدیکی تمدن‌ها» را مطرح می‌کرد، ماجرا بهتر نمی‌شد؟ چرا لقمه را از پشت سر می خوریم؟