یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Saturday, August 13, 2005
سخنرانی فرید CBC
امروز، فرید سی‌بی‌سی، معروف به فرید حائری‌نژاد در دانشگاه تورنتو هم فیلم اخیرش"جنگ بلاگرها" را که این بنده ناقابل آکتورش می باشیم را نمایش خواهد داد و در باره‌اش صحبت خواهد کرد.
blogers

بلاگرهای محترمی هم که از ایشان برای حضور در این فیلم مستند دعوت نشد و البته اصلا هم شاکی نیستند هم می‌توانند رسما یا غیر رسما! اعتراض و انتقاد خویش را وارد کنند.

در ضمن جای حسین درخشان هم خالی است. اگر او نبود، الآن فرید فیلمی در باره بلاگرها نمی‌ساخت، ما هم وبلاگ نویس نشده بودیم(لا اقل تا الآن) و ... با حسین اگر آبمان در باب خیلی مسائل در یک جوب نمی‌رود، ولی هیچ‌وقت منکر نقش بی‌رقیبش در توسعه این رسانه میان فارسی زبانان نمی‌شوم و همیشه هم قدردان او باقی خواهم ماند. البته نظریه سیاسی دادنش و اقدام‌های سوال‌بر انگیزش باعث جدل بوده که آن هم بسیار شیرین است، چون تا مدت‌ها باعث نشاط دوستان شده و خواهد شد. امیدوارم تا ابد نظریه بدهد و ما را شاد کند(همینطور سید رضا شکرالهی را!).

بگذریم. امروز در سخنرانی فرید احتمالا بحث تندی هم پیرامون صحبت‌های ساختارشکنانه "سیبیل‌طلا" دراین فیلم راه خواهد افتاد که دیدنی و شنیدنی است! پس اگر در تورنتو بودید و آنرا از دست دادید، گردن خودتان!

Time: Saturday, August 13th, 2005, 5:00 PM.
Location: OISE, Room 4422, 252 Bloor West