یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, November 06, 2005
از تشویق‌ها و تنبیه‌ها متشکرم
تا الآن در یک روز برای یک مطلب یا کارتون این همه کامنت نیامده بود. پس تشویق شدم که روی موضوعی چنین جذاب بیشتر کار کنم، چون ظاهرا جای کار دارد.

همچنین به دلیل نا آشنا بودن خوانندگان عزیز با کاریکاتور هجایی، که کمتر به سراغ آن رفته‌ بودم، مجبورم بیشتر با آن آشنایشان کنم، و چه سوژه بکری بهتر از دوست بسیار عزیزم حسین درخشان. چون دوستش دارم، خیلی هجوش نمی‌کنم و مجبورم هوایش را داشته باشم، پس خواه ناخواه به مسائل خصوصی‌اش کاری نخواهم داشت.(سانسور رفاقتی اول) و چون رفیق بوده، کاراکتر منفی مثل مار یا عقرب یا سوسک یا مارمولک یا... به او نداده‌ام(پارتی بازی از این بیشتر؟) و در ضمن، در مورد شخصیت‌های واقعی اطراف حسین، بنا به محدودیت‌هایی، از کاراکتر‌های فرضی استفاده خواهم کرد.

در کل، از حسین بابت تلاش برای فرو کردن تفاوت احمدی‌نژاد با بقیه در چشمان کم‌بینایم ممنونم، چون باعث شد جرقه نوعی کار که سال‌ها دنبالش بودم زده شود. به این می‌گویند یک دوست خوب.

در ضمن، اصلا قصد ندارم پیغام‌ها و کامنت‌ها را پاک کنم، اگر دیدم اندکی بی‌ادبانه بودند، حد‌اکثر بخشی را پاک می‌کنم. و نکته جالب دیگر، رسیدن پیغام‌های بسیار زیادی از IPهای مشابه است. خسته نباشید.