یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, December 13, 2005
دلال فرهنگی
اين رامين جهان​بگلو هم برای خودش آيتی است. من او را بيشتر در هيبت کلاه​بردار و تاجر می​بينم تا فيلسوف.
قيافه​اش هم به من کاريکاتوريست اين را می​گويد!

وقتی در مصاحبه​اش می گويد: " من خودم را دلال فرهنگ ها مي دانم، يعني کسي که داد و ستد فرهنگي مي کند تا جايي که منجر به بهتر شدن آن بشود. بسياري مثل من در جستجوي حقيقت هستند: از آنها به عنوان زنده کنندگان عقايد، انسان هاي صادق و مسئولي که بر اساس فلسفه اخلاقي عمل مي کنند، اسم برده مي شود"، به این می​اندیشم که آدمی مثل رامین جهان​بگلو که می​تواند بدون مشکل به ایران رفت و آمد کند و امثال ما روزنامه​نگاران، دهان مبارکمان سرویس می​شد تا کار حداقلی خودمان را بکنیم، علتش در این بوده که کلاه​برداری یا دلالی فرهنگی بلد نبوده​ایم!

خداوند این دلالان عزیز را برای مملکت ما نگاه داراد.