یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, December 30, 2005
آخرين روز کاری ۲۰۰۵
البته روز کاری که شوخی است! چون من از ساعت ۱۰ و نيم شب سر کار هستم تا ۷و نيم صبح.درست مثل آخرين روزهای کاری قبل از عيد می​ماند. ملت خريدهايشان را کرده​اند و منتظر سال تحويل هستند.

امروز بعد از ظهر کلی اطلاعات محشر در مورد يک کلاه​بردار حرفه​ای گرفته​ام که نمی​نويسم! قول داده​ام! فقط اينقدر حال کرده​ام که حد ندارد! اگر طرف بار ديگر ادعايی کند، به هيچ عنوان حرف​هايش را باور نخواهم کرد، و احيانا بر اساس منطقی که در باره روند فعاليت​های چند سال اخيرش دريافته​ام، پس از کسب اطلاعات بیشتر، ترتيباتش را خواهم داد، بیشتر از گذشته!

بعد از گرفتن خبرهای داغ، با قلبی مطمئنه خوابيدم، و هرچه انتظار کشيدم خبری از انجلينا خانم نشد که نشد. ولی دو نفر گفتند خواب مرا ديده​اند! اين ديگر بامزه تر است. کاش انجلينا خواب ما را می​ديد و يک اطلاعی می​داد.

رئيسم به همه بر و بچه​ها يک شمع عطری درون يک خمره کوچک شيشه​ای هديه کرده که به خاطر بر چسب انعکاسی نقره​ای​اش مرا ياد قندان​های استيل دوزاری توی روزنامه​​های ايران می​اندازد. تا الان چند بار دست دراز کرده​ام که قند بردارم!

اين آخر هفته​ای هم اگر خدا بخواهد برويم چند تا فيلم ببينيم، بلکه فرجی شد.

امروز عصر هم کانال فيلم تلويزيون، قسمت آخر ارباب حلقه​ها را داشت نشان می​داد که نشستم برای بار پنجم ديدمش. فقط ماندم پيتر جکسون با اين همهاستعداد، چطوری توانست کينگ کينگ را به اين خوبی خراب کند؟

يک مقاله هم به دستم رسيده توپ! احتمالا در اواسط ژانويه چاپ خواهد شد. يک مرکز مهم مطالعات نظامی و دفاعی در آمريکای شمالي، مساله هسته​ای ايران را بزرگ​ترين چالش امنيتی سال ۲۰۰۶ خوانده، و متاسف است از اينکه بعد از سخنان احمدی​نژاد، بهانه کافی برای تحرک بيش از حد ژنرال های جنگ​طلب اسرائيل فراهم شده است. از سوی ديگر يکی از سفرای سابق کانادا در ايران دعا کرده که اسرائيل کار بيهوده​ای نکند، چون جمع و جور کردن هر اشتباه نظامی در منطقه، جبران ناپذير خواهد بود. از طرفی به نفع ۷۰۰ ميليون دلاري روسيه از بحران هسته​ای اشاره شده، بخصوص با فروش ۲۹ سايت موشکی ضد هوايی و ضد موشکی در اطراف نیروگاه اتمی بوشهر.