یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Wednesday, March 15, 2006
وبلاگ​هايی که بيشتر دنبال می​کنم - قسمت اول
چون همه کلی لطف دارند و دارند وبلاگ​های برتر را انتخاب می​کنند، و من را هم حسابی شرمنده کرده​اند، می​خواهم دو سه خطی بنويسم. من چند وبلاگ را با دقت بیشتری می​خوانم:

نقطه ته خط را چون مثل خودم ميانه خوبی با فمينيست​های افراطی ندارد، و از دود دادن​شان هم لذت می​برد و در عین حال سیبیل، فرنگوپولیس، گلناز، کالباس و غیره را هم جز می​دهد! از نگارشش کلی حال می​کنم و نگاه طنزش را هم بسيار می پسندم.

سيبستان را چون فرهيختگی از سر و روی​اش می​بارد و در عين حال مهدی جامی هم آدم باحالی است، و چون در مورد هودر نظر مشترکی داريم! فقط خدا صبرش بدهد که اينقدر طولانی می​نويسد! بابا جان، چند قسمتی​اش کن!

ف.م.سخن را که يکی از برترين طنزنويسان معاصر است، بسيار آقاست(عمرا يک زن اينقدر آقا باشد!) با معرفت است و از او می​توان آموخت.

الپر را چون نگاه کلی هردوی ما در يک امتداد است، ولی از بد حادثه مشارکتی است! وقتی داغ می​کند شاهکار است!

هودر را چون دلم نمی​آيد نخندم! آنقدر سوژه دستم می​دهد که نگو و نپرس! يک کاسب تمام عيار، محصول مشترک موتلفه و مدرسه نيکان و غيره.

زن​نوشت را چون بسيار منطقی است، حتی در فمينيسم! فقط اينقدر تنبل شده که احتمالا عقل چهل وزير را پيدا کرده!

خورشيد خانم را چون از زمان کاپوچينو نثرش را دوست داشته​ام. انتخاب​هايش هم جذاب است.

سيبيل​طلا را چون هر از گاهی فحش​ها و امور قبيحه را به ياد آدم می​آورد، صادقانه می​گويد آن​​کاره است. نگاه سياسی​اش بسيار جذاب است.

وبلاگ اميد معماريان را چون دارم روند تغيير روز به روزش را بررسی می​کنم! بابا ممل آمريکايی!

وبلاگ مهدی زارع​ را چون زلزله​شناسی دوست​داشتنی است و هر از گاهی از او می​آموزم. بسيار با شرف است.

مهار بیابان زایی را که به یادم می​آورد محیط زیست را جدی​تر بگیرم و بدانم که ایران با سیاست​های فعلی زودتر تبدیل به کشوری کویری خواهد شد.

آزادنويس را چون منطق همایون را دوست دارم و هر از گاهی که از من انتقاد می​کند صدایش را در گوشم می​شنوم و یاد آن روزهایی می​افتم که ادایش را در نی​آوردم؛ نیکان...ببین...!

رویاهای گمشده را چون مرا به یاد کوچه​ها و خیابان​های شیراز می​اندازد، بدون ادعا، دوست داشتنی....

وبلاگ آذر عفیف را که یکی از با استعداد​ترین بچه​های خانه کاریکاتور بود که با نامردی نگذاشتند آنجا بماند. هر روز می​خوانم تا ببینم چقدر بهتر شده.

آرش شریفی را چون می​شناسم آن ذوق درخشانش را، عکاس، زمین​شناس جهان​گرد!!!!

لگو ماهی را! بابا این پندار جزو معدود مهندسان با استعداد است! هر دو نیمه مغزش درست کار می​کند!

پیام ایرانیان را! کاش متن​اس بیشتر از حاشیه​اش بود.

وبلاگ مهندس بیلی و من را! از بس اين آدم با صفاست!

وبلاگ بهروز تورانی را، چون از دقت زیاد این مرد دوست داشتنی همیشه آموخته​ام!

وبلاگ محسن رسول​اف را که از بچه​های خوب و با استعداد عهد قديم است! خيلی هم تند و تيز!

آق​بهمن را که بسیار با سلیقه است و نگاه سیاسی انتقادی جذابی دارد.

فرنگوپولیس را که راه و رسم زن بودن را می​خواهد به آدم تحمیل کند! داداش! ما نیستیم!

وبلاگ پویان طباطبایی شیطان را که عکس​های باحالی می​اندازد! هر از گاهی عکس​های زیادی باحال او را نباید قبل از افطار با دقت زیاد دید!

فتوبلاگ سام جوان​روح را! وای که این آدم چقدر دید خوبی دارد! یک هنرمند واقعی!

وبلاگ کاریکاتوری احمد سخاورز را که دعا می​کنم روز به روز منظم​تر شود!

وبلاگ خودم را! از بس غلط املایی دارم! در ضمن از خواندن کامنت​ها هم لذت می​برم و دلم می​خواهد یکی دو نفر را جز بدهم!!!

وب​نوشت را چون خیلی باحال است! این آقای ابطحی از آن جگرطلاهای روزگار است که اگر در دوران قاجار بود، حرم​سرایی وبلاگی راه می​انداخت!پر از صفر و يک!

وبلاگ مشترک عطا و جمیله را چون هر از گاهی که اصول خود نبودن را فراموش می​کنم، به آنجا سر می​زنم تا یاد بگیرم راه و چاه کلاه​برداری را.

وبلاگ مسعود بهنود را چون می​داند چگونه همه را راضی نگه دارد و هیچوقت حرف دل خود را نمی​زند. همیشه چند قلاب ماهی​گیری برای آینده نگاه داشته...هيچوقت موضع واقعی​ او را در نيافته​ام!

وبلاگ عباس معروفی را، چون نثرش را دوست دارم، خودش هم آدم بسیار باحالی است، و در ضمن از هودر هم بدش می​آید!

وبلاگ اشکان خواجه نوری را که اصول تبلیغات را به آدم می​آموزد!

در ضمن وبلاگ​های مهدی خلجی و ماه​منير را هم هر از گاهی دنبال می کنم تا ببينم ماجراهای​شان به کجا می​انجامد! تفريح است ديگر!

بقیه وبلاگ​هایی را هم به آنها لینک داده​ام می​خوانم، بسته به منظم بودنشان!