یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, March 27, 2006
و اما يک کامنت
نيما نيليان عزيز کامنتی گذاشته که فکر می​کنم بد نيست به آن توجه کرد:

"در ضمن آیدین آغداشلو در بین دانشجوهای هنرها هیچ جایی نداره عزیز جان! ..."

راستش نيما جان به عنوان کسی که برای آيدين و هنرش احترام قائلم، نظر مردم تعيين کننده مسير فکری من نيست. من به عنوان کسی که طراحی​ام خوب نيست و احتياج به يادگيری مدام دارم، از خدايم بود فرصتی می​داشتم تا نزد آيدين طراحی بياموزم، ولی زندگی پر مشغله من نمی​گذاشت. به کارهای آيدين که نگاه کني، به تصويرسازی​هايش به نوشته​های او و ...شايد نوعی پختگی ببينی که بهتر است به آن بيشتر توجه کنی.

من ثمره آموزه​های آيدين را روی بعضی از همکاران کاريکاتوريستم ديده​ام، و احتمالا من و تو اگر چنين شانسی داشتيم اينقدر طراحی​مان ضعيف از آب در نمی​آمد. البته من ادعای هنری ندارم و روزنامه​نگاری هستم که از کاريکاتور برای بيان افکارم استفاده می​کنم، ولی فکر می​کنم تو که طالب هنری می​توانی هنوز بهره​های فراوانی ببری.

از بخش ديگر نظر نيما در باره کشيدن کاريکاتور من بشدت استقبال می​کنم، چون حد اقل دل خيلی​ها خنک خواهد شد!