یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Thursday, April 13, 2006
چنين حکايت کنند
چون روزگار فعلی هسته​ای است و روزگارمان هم بد نيست، چند ساعت ديگر که از سر کار راهی خانه می​شوم(انشاالله!) اول می​روم شيرنی محمدی می​خرم و بعدش هم کيک زرد پرتقالی. گمانم دولت فعلی زيادی دارد خودشيرنی می​کند!

يکی از دوستان خوبم درباره حوزه خصوصی و عمومی نامه​ای برايم فرستاده که جوابش را فردا پس فردا خواهم داد. در ضمن با نظر انتقادی بعضی از خوانندگان هم موافق شده ام(انگار نيکان داره الان وبلاگ می​نويسه دور از چشم نيک​آهنگ!).

عکس​های اکبر را که ديدم کلی حال کردم. خيلی دلم برايش تنگ شده! نمی​دانم هنوز به بدخطی قديم هست يا نه؟

علیرضا حقیقی امروز می​پرسید چرا اینقدر احمدی​نژاد را اینجوری می​کشی؟ یاد صحبت مرحوم دولو افتادم. می​گفت کاریکاتوریست اگر از طرف خوشش بیاید، او را قشنگ خواهد کشید، حتی اگر سوژه مربوطه عصبانی هم باشد، و اگر از طرف بدش بیاید، خودش را هم بکشد نمی​تواند او را قشنگ از آب در بیاورد!

حالا مشکل من در رابطه با احمدی​نژاد دوتاست! اولا همینطوری از او خوشم نمی​آید! در ثانی آخر چجوری او را بکشم که از این بهتر بشود؟

خدا بیامرزد مرحوم صابری را... می​گفت کوثر! تو چرا آدم​ها را کریه می​کشی؟ من هم در کمال پررویی می​گفتم که "کریه​کاتوریستم"! از کاریکاتورهایی که از ملت می​کشم می​توانید سر در بیاورید که از چه کسانی خوشم نمی​آید! حتی گر دقت کنید خواهید فهمید با تمام اذیتی که به حسین درخشان طفلکی کرده​ام، هنوز خیلی خاطرش را می​خواهم!

اگر فردا هوا خوب باشد، می​خواهم هم دوچرخه سواری کنم و هم بروم پیش دندانپزشک! تا حالا اینجا به سراغ این سرویس کنندگان دهان و دندان نرفته​ام...خد رحم کند!

راستی صحبت​های داریوش ارجمند را خوانده​اید؟ یاد شب عروسی افتادم که داریوش مهمان عزیز ما بود. همه مهمان​ها دور مالک اشتر جمع شده بودند و حال می​کردند. از بچه​های با معرفت مهر فقط او آمده بود! خدا دماغ علی میرفتاح هایدگر آبادی را تیز تر کند که نیامد! به هر حال داریوش حسابی این پدیده تولید کیک زرد با اختراع مهم رازی که الکل باشد مقایسه کرده است... ما که نمی​دانیم اختراع رازی چقدر اثر داشته...باید از مالک اشتر سریال امام علی پرسید!