یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, June 09, 2006
شما هم وارد بحث شوید
به نظر من می‌توان در فضایی منطقی با محمد مسیح و دوستانش گفتگو کرد. شاید بهتر باشد آنها هم برای ما بگویند بر پایه چه دلایلی می‌خواهند استشهادی باشند.

گرچه می‌دانم بلاگرهای زیادی هستند که علاقه‌ای به این بحث ندارند و شاید هم ترس مانع اظهار نظر شود، ولی فکر می‌کنم کسانی چون محمد مسیح و همفکرانش که علاقه‌مند به یافتن نظر بقیه هستند و شاید هم از نقد متنفر نباشند، دلشان بخواهد در بازار اندیشه محک زده شوند.

فکر نمی‌کنم لزومی به استفاده از زبانی دشوار داشته باشیم تا خوبی و بدی یک حرکت یا عقیده را بیان کنیم. پس امیدوارم بلاگرهایی چون صاحب سیبستان با زبانی ساده‌تر و قابل فهم وارد بحث شوند، محمد جواد روح هم که علاقه نشان داده، پس حتما دیگرانی هم هستند که وارد معرکه بشوند.

من به محمد مسیح که آغازگر این چالش بوده احترام می‌گذارم و خوشحالم من و خیلی‌های دیگر را به فکر واداشته است.