یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, June 12, 2006
این هم از ما
ما خیلی مخلص دوستان و خوانندگان عزیز هستیم. شرمنده‌مون کردین.

من نمی‌دانم این همسایه‌های ما چه مرضی دارند! بابا گوشت کوب، دریل، چکش...

از بی‌خوابی آمدم وبلاگ بقیه را بخوانم، رسیدم به این مطلب آرش:
نمی توانم گلايه ام را هم از هادی که اجازه چاپ آن طرح زشت را در روزنامه می دهد ابراز نکنم.

آرش! حق اعتراض را برای هزاران نفر نمی خواهی بپذیری؟ هزاران نفر که سهل است، مطمئنا حرف میلیون‌ها نفر ایرانی است! مرد مومن! ماه‌هاست همه اعتراض می‌کنند که علی دایی باید بکشد کنار، آنوقت الان به طرح بزرگمهر معترضی و همینطور به هادی که چرا طرح او را سانسور نکرده؟ اتفاقا به همین خاطر هم که شده باید همه ما طرح علی دایی را بکشیم که بداند بازی کردن با تیم ملی یعنی چه!

می‌دانی علی دایی چه نقشی در باند بازی‌های پشت پرده تیم ملی داشته؟ حالا خبرنگاران ورزشی که از او حساب می‌برند علنا نمی‌گویند، ولی در خفا که بارها از آنان شنیده‌ایم!

علی دایی عین سیاستمداران ما می ماند! اصلا نمی‌خواهد کنار بکشد! باباجان از وان باستن و ریکارد و گولیت و فولر و ... یاد بگیر! کشیدند کنار و مربی شدند، آنهم در اوج. حالا تو می‌خواهی به همه ثابت کنی که چی؟

آرش عزیز! سال‌هاست همه می‌دانند علی دایی چه نقشی در تیم بازی می کند و در عمل چه بازیکنانی را عملا کنار زده. یادت هست چهارسال پیش در بازی‌های آسیایی، به مجرد کنار رفتنش تیم خودش را بالا کشید؟ دیروز عملا دایی یار دوازدهم مکزیک بود. اینقدر بی‌خطر که حد ندارد، نه بازی بدون توپش درست و حسابی بود،نه پاس‌هایش...حضورش در بازی چه چیزی را ثابت کرد؟

آرش! تیم ملی حق همه ایرانی‌هاست! باید ۱۱ نفر از بهترین‌ها الان بازی کنند، و علی دایی که زمانی بهترین بوده، الان نیست! باید معرتض بود! کاریکاتوریست باید بتواند حرف دل مردم را هم بزند!

اینقدر جرات همه برای حذف کردن کاریکاتور و اعتراض به چاپ زیاد شده که مدعیان آزادی مطبوعات هم به آنان پیوسته‌اند. مبارک باشد!

بزرگمهر عزیز! حمایتت می‌کنیم!