یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, June 12, 2006
در مورد علی دایی
علی دایی بازیکن بزرگی است. یکی از مفاخر فوتبال ایران است. ولی در باره روابط مافیایی که من از همکاران ورزشی‌ام در باره او شنیده‌ام، تاثیرش در حذف و جذب بازیکنان بوده است.

دایی روابط را در فوتبال ایران به خوبی می‌شناسد، و همه می‌دانند داشتن اختلاف با علی دایی یعنی چه.

در این مورد بیشتر از من باید بچه‌های سرویس‌های ورزشی روزنامه‌ها حرف بزنند. آنهایی که همیشه در مورد دایی با جدیت حرف می‌زدند و می‌دانستند درگیر شدن با "شهریار" مشکل‌ساز است.

علی دایی را به هزار دلیل تحسین می‌کنم، ولی تیم ملی تیم او نیست! او جزیی از آن است. اشکال بر سر این است که او می‌‌خواهد دکمه‌ای باشد که کت‌و شلوار را بر اساس آن تهیه می‌کنند.

برانکو مربی خوبی است، ولی بزرگ، نه! کدام مربی بزرگ حاضر است به پیرمرد بازی بدهد؟ هر مربی صاحب نام دیگری بود، خیلی حرمتش را داشت، علی دایی رامی‌گذاشت کمک مربی تیم ملی. بچه‌های ورزشی خوب می دانند عوامل مختلف حفظ برانکو چه بوده است. حیف که آنان به راحتی حرف نمی‌زنند.

توضیح اضافه:
چرا بیشتر نمی نویسم؟ به این دلیل که جزئیات روابط پشت پرده دایی را بچه‌های ورزشی صدها بار بهتر از من می‌دانند. حرف‌های من کلی گویی‌ خواهد بود. پس بهتر است آنها اطلاعات دقیق خود را رو کنند. حتی با اسم مستعار!

ورزشی نویسانی که نمی‌خواهند نوشتن در باره دایی به ضررشان تمام شود، می‌توانند از این وبلاگ استفاده کنند. منتهی جای پاسخ‌گویی هم برای طرف مقابل قائل باشند.