یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Thursday, June 15, 2006
سپاس بابت توضيح
چند ماه پيش اشاره​ای به شباهت ناگزير کاريکاتور آقای جواد عليزاده با کاريکاتوری که پس از جنگ افغانستان کشيده بودم کردم. ايشان در نامه​ای تذکر دادند که ۳۴ سال پيش هم کاريکاتوری با اين مضمون کشيده بوده​اند و شباهت موضوعی ربطی به کار من نداشته است.

از تذکر ايشان ممنونم و در عين حال توجه اين پيشکسوت را به فرق "کپی" و "شباهت ناگزير" جلب می​کنم که در معنای لغوی با هم فرق دارند. در ضمن نوشته​اند: " کاریکاتور رایس من با شعار معکوس هیپی ها در سایت کاگل و در سایتهای دیگر نقل شده و مورد توجه جهانی قرار گرفته" که متاسفانه به دليل بی​خبری نتوانستم زودتر بابت این موفقیت بین​المللی به ايشان تبريک بگويم و از اين فرصت برای همين کار استفاده می​کنم.

در عين حال از اينکه می​دانم ايشان تمام تلاششان را برای رفع سو تفاهم کاريکاتور مانا با همزبانان آذربايجانی خواهند کرد، پيشاپيش خسته نباشيد می​گويم.