یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, August 07, 2006
تبریک به اعضای جدید هیات مدیره انجمن صنفی
خدمت اعضای قدیم هم ارادت داریم، ولی اینکه ابوالحسن مختاباد و آرش حسن‌نیا آمده‌اند جزو هفت نفر اصلی مایه شادمانی است.

در ضمن عکس‌های انتخابات در حسینیه ارشاد را که دیدم کلی شاد شدم! تازه دیدن قیافه باحال شده ارغنده‌پور را هم نباید از نظر دور داشت! کلی فرق کرده از زمان روزنامه سلام!

مختاباد درد بچه‌های روزنامه‌نگار را می‌فهمد. حداقل مختابادی که من می‌شناختم. آرش، منتقدی بی‌تعارف است و می‌تواند در هیات مدیره به بعضی از روابط قدیمی گیر بدهد.

راستش دلم می‌خواست به جای رجبعلی، حنیف نامزد می‌شد!هم خوش‌تیپ‌تر است، هم رنگ می‌شناسد، هم ... در هر حال همین است و کاری هم نمی‌توان کرد.

از همه مهم‌تر رای بالای خانم مفیدی است. در مدتی که بازرس انجمن بودم، همیشه می‌دیدم چقدر برای کمک به خانواده‌های زندانیان مطبوعاتی تلاش می‌کند.

دلم برای زیدآبادی هم خیلی تنگ شده با آن لهجه سیرجانی‌اش! هر وقت او را می‌بینید، دلتان هوای کلمپه نمی‌کند؟

شمس‌الواعظین هم که ریش بزی گذاشته. شنیده‌ام بعد از آزادی مجدد دنبال در بند شدن مجدد است! فکر بد نکنید، منظورم زندان نیست!!!