یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, August 18, 2006
به یاد گل آقا
وقتی یادداشت ۱۲ سال پیش خدابیامرز صابری را دیدم، حس عجیبی به من دست داد. یادم می‌آید بیشتر یادداشت‌های کوتاه و بلندش را که با آن روان‌نویس سبز نوشته بود نگه داشته بودم. صابری گاهی از جواب‌های درشتی که می‌دادم دلخور می‌شد و از نگاهش معلوم بود که به او برخورده یا نه، ولی هیچگاه تندی‌هایم تاثیری در کار نگذاشت.



من یاغی بودم، با نشریه‌هایی خارج از گل‌آقا کار می‌کردم و اگر سوژه‌ام رد می‌شد و اعتقاد داشتم خوب بوده، جای دیگر چاپش می‌کردم. از روش استعماری مجله توفیق هم خوشم نمی‌آمد و راحت می‌گفتم که گل‌آقا همان راه را می‌رود و خدا بیامرز هم ناراحت می‌شد، ولی با احترام جوابم را می‌داد.

الان دلم برایش خیلی تنگ شد و این بخش از یادداشت را گذاشتم تا یادش را گرامی بدارم.

خدا رحمتش کناد