یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, September 04, 2006
محاکمه-۳
نیکان: تو چه جور ادعای مسلمونی می‌کنی در حالیکه خیلی چیزا رو رعایت نکردی؟
نیک‌آهنگ: الاغ، من ادعا می‌کنم که دارم بعضی از فروع رو انجام می دم بدون اینکه بتونم همه رو انجام بدم! در ضمن، من به ثابت بودن فروع هم اعتقاد ندارم، و فکر می‌کنم میشه به اون‌ها نگاه تکاملی داشت. چطور مثلا بعضی‌ از مراجع اعلام می‌کنن که ذبیح اهل کتاب حروم نیست، خب یه تغییر رونده که مطابق ممکنه ضد سنت هم باشه، ولی متناسب با زمان تعریف شده.
نیکان: چقدر زبونت هم درازه!
نیک‌آهنگ: مىٰ پرسی، فحش می‌دی، جوابت رو هم بگیر!
نیکان: خب مثلا بگو ببینم مسلمون برات مهم‌تره یا نامسلمون؟
نیک‌آهنگ: آدم!
نیکان: می‌بینم که داری طفره می‌ری!
نیک‌آهنگ: در قالب فکری تو نمی‌گنجم، مشکل تو هست!
نیکان: خب امور جنسی بقیه برای تو چه اهمیتی داشته؟
نیک‌آهنگ: تا وقتی اثرش عمومی نباشه، هیچی! وقتی طرف در عرصه عمومی کارش به ضرر بقیه تموم می‌شه، و روند فعالیتش یک کار خوب رو آسیب می‌رسونه، اونوقت میام وسط، با این همه دارم جلوی خودمو می‌گیرم که ماجرا شخصی نشه. اگر هم تا حالا مساله رو جوری عنوان کردم که شخصی شده، اشتباه کردم. تفهیم شد؟
نیکان: کثافت عوضی!
نیک‌آهنگ: اینی که هست.
نیکان: توضیح بده!
نیک‌آهنگ: نمیدم تا جونت در ره!
نیکان: ادامه بده..
نیک‌آهنگ: الان باید بخوابم! بعد از خواب جوابتو می‌دم!

ادامه دارد