یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, September 29, 2006
یک توضیح کوچولو
یکی از دلایل خنده‌دار کنترل کامنت‌ها پیش از انتشار، پیام‌های فدایت شومی است که الحمد‌لله همینطور جاری می‌شود.

اولا، به عنوان یک مرد از‌خود راضی، خیلی هم خوشحال می‌شوم که به قول یکی "چیک مگنت" دارم، ولی باور کنید فایده‌ای ندارد. فقط با جنبه آماری‌اش حال کرده‌ام و بس.

ثانیا، چون به تعدد زوجین و زوجات و غیره اعتقاد ندارم، اهل صیغه مبالغه هم نیستم، "جی‌اف" باز هم نیستم و ...محض رضای خدا خودتان را خسته نکنید. قدیم حال و حوصله داشتم و جواب ایمیل‌ها را می‌دادم، الان همانش را هم ندارم! بعد هم چون بی محلی می‌کنم، دشمنم می‌شوید، به اندازه کافی این یکی را دارم، پس تو را به خدا بی‌خیال.

ثالثا، به خدا قسم دافعه من از جاذبه مورد نظر شما بیشتر است. از برج زهر مار هم تلخ‌تر هستم.

رابعا، چون خیلی سخت‌گیر هستم، تنها در صورتی که آنجلینا برایم کامنت بگذارد حاضرم جوابش را بدهم، آن هم فقط در حد جواب. چون نمی‌خواهم بنیان خانوادگی‌شان به هم بخورد! حال کردید؟

خامسا، الان خوابم می‌آید، یادم رفت چه می خواستم بگویم!