یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, November 27, 2006
سر درد
ديروز صبح بعد از ضبط برنامه و چک کردن با تهيه کننده که فايل صحيح و سالم رسيده، خوابيدم. حدود ۸و نيم صبح بود. حدود يک و نيم از خواب پريدم ديدم کلی پيغام دارم. فهميدم فايل صدا که به زمانه فرستاده شده مشکل دارد و تمام زحمات بنده "کشک".

از عصبانيت می​خواستم کله يک نفر بشکانم، که گمانم تمام فشار به سر خودم وارد آمد و سردرد لعنتی باز هم برگشت و دهان خودم را سرويس کرد. کاريکاتور روز را کشيدم و چون تا رفتن به جشن فارغ​التحصيلی ياسر سه ساعت وقت داشتم باز هم دراز کشيدم. از​ خواب که بيدار شدم ديدم سر درد لعنتی کاملا فلجم کرده.

زنگ زدم و عذر خواستم از ياسر، و دراز کشيدم تا ساعت ۱۰، آنقدر انرژی​ام پايين بود که نمی​توانستم راحت پا بزنم تا خودم را که هيچ، دوچرخه​ام را به سر کار برسانم! الان هم در پايين ترين حد انرژی​ام در سال​های اخير هستم. يک مرده متحرک