یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Wednesday, November 29, 2006
و اما بحث شیرین شوراها-۳
فهرست اسامی نامزدهای ائتلاف اصلاح​طلبان را احتمالا ديده​ايد.

برای من نوعی اين سوال پيش می​آيد که سياست​های اين گروه برای مقابله با مشکلات بسيار واضح شهر تهران چيست؟

برای من بسيار جالب خواهد بود بدانم نگاه مسجدجامعي، شهاب طباطبايي، محمد​علی نجفي، هادی ساعی و ... در باره سياست​های کلان برای مقابله با آثار زلزله تهران چيست؟ دوست دارم بدانم کسانی که مي​خواهند با آلودگی هوای تهران مقابله کنند تا چه حد می​توانند خود را از شر خودروهايی با مصرف بالا و لوکس خلاص کنند؟

برای بسياری از رای دهندگان سياسي، فقط صرف بالا رفتن اين افراد مهم است. الان همه تبليغ به هر قيمتی را شروع کرده​اند، ولی آيا فراموش کرده​ايم که بايد از اين افراد مسووليت هم بطلبيم؟ الحمد​الله ما متخصص گزيده شدن از يک سوراخ تا آخر عمر هستيم!
از نامزدها سوال کنيد! در کشورهای مختلف می​توان ديد سياست​مداران له يا عليه چه مصوباتی رای داده​اند. آيا می​توان دانست که از سال​های قبل کدام​يک از دولت​مردان اين ليست، در هيات دولت به نفع کدام طرح مفيد به حال شهروندان رای داده​اند يا جلوی کدام طرح سنگ انداخته​اند؟

گيرم وقت تنگ باشد و در طول دو هفته نتوان از همه چيز سر درآورد، ولی بعدش که جماعت به احتمال زياد وارد شورا شدند، مبلغان چه جوابی دارند بدهند؟

فکر می​کنم شرکت در انتخابات شوراها غير منطقی نباشد، ولی اگر می​بينيم که مردم هنوز استقبال چندانی نکرده​اند، بايد ديد برای جلب اعتماد مردم راه درستی را برگزيده​ايم يا نه؟ به گمان من، کارهای انجام شده، ناکافی است.