یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, November 14, 2006
و اینک فرید CBC جدی جدی بلاگر می‌شود!
آقا ما باورمون نمی‌شد این فرید CBC اینقدر وبلاگ رو جدی بگیره!
شوخی شوخی آدرس این سایت "وبلاگ‌ساز" را دادیم بهش، نشست تا صبح با چکش و تیر و تخته وبلاگش را راه انداخت!

دیروز که با کمال بدجنسی عکسش را در حال سیگار کشیدن گذاشتم توی وبلاگ، کامنت‌ها را که دید، گفت بابا این چه عکسی بود؟

ما هم نمی‌خواستیم رفیقمون بره توی اخم، گفتیم بابا کلی کامنت که برای یک عکس بیاد، ببین وقتی وبلاگت خواننده پیدا کنه چه خبر می‌شه؟

فرید از اون بر و بکس باحاله، خیرش به همه می‌رسه، و معمولا همه فراموش می‌کنن. همون فیلم مستند بلاگرها رو که درست کرد، باعث شد کلی روحیه من بیاد سرجاش. تا اونجایی هم که تونست به همه خیر رسوند از قبل اون کار.

به هر حال، فرید نقض کننده جمله معروف :"دوستِ دشمن من، دشمن من است" بوده! باورتون نمیشه؟ فقط آمار بگیرین کل مکالماتش با کسانی که نمی‌خوان سر به تن من باشه!

به هرحال، چیزای خوبی توی وبلاگش پیدا خواهد شد. من که ازش خیلی چیزها رو یاد گرفتم، امیدوارم این خصلت معلمی‌اش توی وبلاگش هم دیده بشه!