یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, March 23, 2007
آخ از این سردرد
دیشب را به خاطر سردرد مرخصی گرفته بودم. شب قبلش یک خبر ۸۰ صفحه‌ای دستم بود که نمونه خوانی‌اش کار حضرت فیل بود. اینکه جدول‌ها راست و درست و پی در پی آمده باشند و عرض جدول بعد از چند بار اصلاح ناخواسته تغییر نکند و اشتباهی یک فاصله نیانداخته باشی در جایی از جدول...

بعد از ۶ ساعت دیگر جانم در رفته بود.

دیشب هم طبق عادت خوابم نمی‌برد و فقط سعی کردم کار کنم. گرفتم کامپیوترم را که چند ماه بود از کار افتاده بود و کمال به دادش رسیده را راه بیاندازم، که دیدم لعنتی از من پسورد و شماره کلید می‌خواهد...حالا کمال را از کجا گیر بیاورم؟

بالاخره پیدایش کردم و به دادم رسید.

حالا بدبختی جدید اینکه کارت صدایش راه نیافتاده و نمی‌توانم تا راه افتادن کارت صدا کارهای رادیو را روی آن انجام دهم.

الان هم جناب "خیک"آهنگ از خواب ناز بیدار شده و یادش رفته دیشب چقدر به آنها که ورزش نمی‌کنند فحش داده!

Labels: