یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, April 10, 2007
و اما نامه عيد به دوستان
اين مطلب حاجی واشنگتن شديدا روزگار حال بنده است. شب عيدی خواب و خسته آمديم به دوستان​مان سال نو را تبريک بگوييم، به جای اينکه Bcc کنم، همه را عيان فرستادم. مشکل زمانی درست شد که ملت وقتی خواستند پاسخ بدهند، به همه همان​هايی که ايميل زده​ بودم پاسخ دادند. ما که مدت​هاست به اين ماجرا عادت داريم، سريع می​گيريم پاک می کنيم و بی​خيال هم می​شويم، و خوشحال که دوستان هنوز زنده هستند و سلامت. اما دوستان عصبانی شده ما هم حق دارند. من که با خيال راحت می خواهم کسانی که تحمل کمتری دارند را "بلاک" کنم. البته ضمن پوزشی که از ايشان می خواهم.

حالا که قصد دارم نام وبلاگم را از تبعیدی عصبانی به تبعیدی بی​خیال تغییر دهم، واقعا نمی​توانم باعث عصبانی​تر شدن دوستان شوم. پس بی​خیالی طی کنید لطفا.

اشتباه از جانب من بوده ولی لزومی به خصومت و خشونت نيست. هست؟

Labels: