یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, April 22, 2007
مهمانی سر کلاس و بعد از کلاس
مهمانی سر کلاس و بعد از کلاس

امروز "پاتلاک" داشتيم، يعنی هرکسی لقمه خودش را آورده بود و همه از مليت​های مختلف چيزی آورده بودند و با ديگران تقسيم کردند. من تنبل هم کباب کوبيده سفارش دادم و سالاد شيرازی و با آقا مرتضی رفتم گرفتيم و خانم ايشان هم يک چلو مرغ اساسی درست کرده بود.

جای شما خالي، ترکيديم!

بعد برگشتیم خانه و من هم باید کار روز آنلاین را انجام می دادم، ساعت ۵ هم راهی خانه استادمان شدیم که بچه​ها را مهمان کرده بود. خدا خیرش دهاد. اگر آنجا نمی رفتیم و قر نمی دادیم، این هم خوراک که ظهر خورده بودیم می​شد چربی و دنبه!

حالا وسط قر دادن، این عضله پشت پای ما گرفت، با هزار زور و بدبختی و بدون اینکه به روی مبارک​مان بیاوریم، بلند شدیم و ترقص فرمودیم.

هوای تورنتو بعد از مدت​ها محشر بود و گرم. حالا هوای داخل اتاق را بعد از رقص جماعتی از روزنامه​نگارهایی از ملیت​های مختلف در نظر بگیرید.

هندی​ها و پاکستانی​ها و برزیلی​ها و پرو و کلمبیا و ...ولی هیچ چیز رقص ایرانی​ها نمی شد! حالا استادها هم آمده بودند و می​خواستند ایرانی برقصند! به این می​گویند گفتگوی تمدن​ها! جای آسد ممد آقای خاتمی هم خالی بود که با آن کمر دردش کمی می​رقصید و اشاعه گفتگو می​فرمود!

الان برگشته​ام خانه با عضلاتی دردناک و قلبی مطمئنه! کمی از فیلم اخراجی​ها را هم دیده....

فردا باید هزار و یک کار انجام بدهم...واویلا!

Labels: