ناشر نیویورک تایمز، اخیرا گفته که سیاست این روزنامه قدیمی، رفتن از چاپی بودن به آنلاین شدن است. به عبارتی به خاطر ضررهای مالی موسسه بزرگی چون نیویورک تایمز که روزنامهها و نشریات زیادی را زیر پوشش دارد، در طی سالهای آینده خواهیم دید که این روزنامه کاغذی، عملا آنلایننامه روزانه خواهد شد.
از سوی دیگر یک
تحقیق دانشگاهی نشان میدهد که کاهش هزینهها در روزنامهها حتما به سودآور شدن آنها نخواهد انجامید. به عبارت دیگر خسیس بازی اتاق های خبر نتیجه معکوس به بار خواهد آورد و روزنامههایی سود بیشتری خواهند کرد که اندکی اهل خرج کردن باشند.
Labels: روزنامهنگاری