یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, May 01, 2007
من شکايت می​کنم! اما از که؟

آقا اين همه زور می​زنی کاريکاتور جنتی را می​کشي، آنوقت جعلش می​کنند در يک خبرنامه بچه​های دانشگاه پلی تکنيک تا برای ايشان پاپوش درست کنند. کاريکاتور چاپ شده در نشريه دانشجويی از روی "روزآنلاين" برداشته شده و احتمالا به روشی که جماعت جاعل، طرح فاراد را جعل کردند، اين يکی را هم درست کردند برای ماجرای جديد.
وقتی بعضی​ها ناآشنا به مسائل داخلی می​پرسند چرا با آنکه خارج از کشوری هر چه دلت می​خواهد نمی​کشي، بايد اين نمونه را برای ايشان بياورم که همين کار ساده جعل شده ديروز باعث کتک خوردن چند نفر شده. حال من هم کاريکاتور دبير شورای نگهبان را نکشيده بودم، راه بهتری برای جعل پيدا می​شد، ولی اين ماجرا بو می​دهد! مگر طنز ف.م.سخن نبود که به خاطر غیر حرفه​ای کار کردن یک نشریه بندرعباسی، بحرانی درست کرد که نمی​توانستند جمع و جورش کنند؟
آقاجان! هیچ​کس تحت هیچ عنوانی حق ندارد از کارهای من بدون اجازه خودم استفاه کند!
------------------------------
تکمیلی: بارها و بارها گفته​ام که کاریکاتور مراجع را نمی​کشم. نمی​کشم​آقاجان! اختیارش دست خودم است. کاریکاتور خاتمی و هاشمی را دوست دارم بکشم. جنتی هم حیف بود از دستم در برود.
تا الان هم کلی از این نشریات دانشجویی از من کاریکاتور خواسته​اند، و نکشیده​ام! دليلش هم مشخص است. برای اين بچه​ها دردسر می​شود.

اگر کسی خواست این مطلب را هم نقل کند، کامل نقلش کند، نه ناقص و انتخابی


Labels: