یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, August 27, 2007
کارنامه افتضاح
الان کارنامه لعنتی​ام را ديدم. البته خنده​ام گرفت. بدترين نمره​ام ادبيات بود، آن​هم به خاطر غيبت​های فراوان و نرساندن مشق​ها سر موقع بود. سه تا الف، بد نبود، دو تا ب هم قابل قبول بود ولی اين نمره ادبيات حالم را حسابی سر جا آورد!

اين ترم را خدايی​اش با معجزه تمام کردم. تقريبا يک ماه سر کلاس​ها نرفتم. با اين همه به زحمتش می​ارزيد. فشار زيادی روزهای آخر روی دوشم بود، بخصوص به دليل فشار زياد کاری در آخر تابستان. کار خبری در ماه آگست پوست از تن آدم می​کند. حالا همان موقع بخواهی درس هم بخوانی؟

حالا تازه دارم نفس می​کشم. راستش نمی​دانم چطوری هفت ماه، روزی ۵ ساعت خوابیدم! یک کمی سخت بود! از درس​های این مدت، بیشتر از همه از درس "روش​های تحقیق" ، "روش​های روزنامه​نگاری آنلاین" ، روزنامه​نگاری"آزاد یا فریلنس" ، "اخلاق و حقوق در روزنامه​نگاری" و"جهانی شدن" خوشم آمد. معلم زبان خوبی هم داشتیم که اندکی ترس را از کله ما دور کرد. ادبیات هم خوبی​های خودش را داشت ولی من خیلی اهل​ این بازی نبودم.

حالا البته با همه این حرف​ها معدلم سه و نیم از چهار شده. معدل ترم قبل، در حدود سه و نه​دهم از چهار بود.

اگر حالش را داشتم، می​روم و کاملش می​کنم. فهمیدم ضعف​های عمده​ام چیست و راحت​تر می​توانم برای جبرانش اقدام کنم.

فقط امیدوارم بتوانم از پس بی​خوابی برآیم!

Labels: