یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Tuesday, April 01, 2008
دروغ‌های ۱۳
۱- من آدم عاقلی خواهم شد
۲- من دیگر جواد نخواهم بود
۳- آدم مرتبی می‌شوم
۴- از غذای دریایی خوشم خواهد آمد
۵-روشنفکر می‌شوم
۶- ایمان می‌آورم که که فمینیست‌ها راست می‌گویند
۷- باور می‌کنم که احمدی‌نژاد به کشور خدمت می‌کند
۸- ایمان می‌آورم که اصلاح‌طلبان خیانت نکرده‌اند
۹- به ریش کسی نمی‌...زم!
۱۰- عکاس خوبی می‌شوم
۱۱- چرت و پرت نمی‌نویسم
۱۲- همه تحلیل‌گران خارج کشوری که یک جوری ناف‌شان را به هاشمی و خاتمی بسته‌اند را دوست خواهم داشت
۱۳- از هیلاری خوشم خواهد آمد
۱۴- کتابم را شروع می‌کنم
۱۵- کاریکاتور همه را می‌کشم جز احمدی‌نژاد
۱۶- لاغر می‌شوم
۱۷- پرده‌های جدیدی برای خانه خواهم خرید!
۱۸- تنبل بازی در نمی‌آورم. ظرف‌ها را می‌شویم!!!
۱۹- همه حرف‌های مادرم را گوش می‌دهم
۲۰- ادوکلن جدید نمی‌خرم
۲۱- کفش جدید نمی‌خرم
۲۲- باور می‌کنم ... و ... و ... حرامزاده نیستند
۲۳- مجله زیادی نمی‌خرم
۲۴- رانندگی خواهم کرد
۲۵- بیخودی قول‌هایم را فراموش نمی‌کنم
۲۶- حرف زیادی نمی‌زنم
۲۷- به جای فحش با انگشتان دست، از انگشت‌های پایم استفاده نخواهم کرد
۲۸- در انتخابات سال آینده رای خواهم داد
۲۹- دید نمی‌زنم
۳۰- ...

Labels: