یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, April 14, 2008
اندر احوالات آدم بدقول
وقتی با کسی قرار مصاحبه می‌گذارید، و کلی معطل می‌شوید، چند گزینه به فکرتان می‌رسد:

۱- اتفاق بدی افتاده، خدایی ناکرده

۲- طرف ترسو است

۳- طرف آداب معاشرت سرش نمی‌شود

۴- طرف آلزایمر گرفته

۵- طرف مبتلا به بیماری لاعلاجی شده که رویش نمی‌شود شما متوجه بشوید

۶- طرف رفته سلمانی و جای پای استاد سلمانی روی شانه‌های طرف باقی مانده

۷- طرف تغییر جنسیت داده

۸- طرف پیه نیامدن سر قرار را به تن خود مالیده

۹- ...

الان قهوه دوم را هم نوش جان کرده‌ام ولی جناب فیلم ساز نیامده...

امیدوارم اتفاق بدی نیافتاده باشد و نگرانی‌ همسرش هم برطرف شود...

----------

تکمله: تقصیر خودم بود. آدرس یک چهار راه بالاتر را داده بودم، و خودم در ستارباکس دیگری نشسته بودم! به من می‌گویند آدم گیج!

در ضمن رفیق‌مان چند ساعت در دسترس نبود و من هی زنگ زدم خانه‌شان، همسرش را بیخودی نگران کردم. خداوند از سر تقصیرات من بگذرد!

Labels: