یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, April 25, 2008
دنباله ماجرا
خب به سلام و سلامتي، خبرنگار محترم برنامه کامنت گذاشت که اشتباه شده. کاری که ایشان و تهیه کننده باید انجام دهند، این است که در همان بخش خبري، رسما اعلام شود که استفاده از آن عکس اشتباه بوده، و فردی که عکسش به خطا جزو حلقه​های زنجير بر خورد با اسلام آمده و روی عکس مطلبی خوانده شده، تنها کسی بوده است که در يک کنفرانس رسمی تخصصی کار دانمارکی​ها را از نظر حرفه ای زير سوال برده.

نکته ديگر اينکه خبرنگار محترم سيما، و تهيه کننده عزيز عکس را از کجا آورده​اند؟ اصلش از فتوبلاگ من بوده يا سايت راديو زمانه يا وبلاگ خودم. احتمالا محقق با روش کيلويی و يا به قول حاجی واشنگتن، قاشقي، عکسی را استفاده کرده بدون خواندن مشخصات عکس و صاحب آن و محتوايش.

می​دانيد اين کار چقدر خطرناک است؟ فرض کنيد عکس کسی بود که الان ساکن ايران بود و احتمالا همسايه​ای نسبتا خودسر داشت. مگر تلويزيون ايران تا حالا از اين کارها نکرده؟ مونتاژ تصاوير مربوط به کنفرانس برلين را يادتان هست؟

رسانه ملی بايد رسما بگويد اشتباه کرده و اين اشتباه را بايد جبران کند. این جبران خرج دارد! پول خسارت را بفرستند به موسسه خيريه حمايت از کودکان مبتلا به سرطان، "محک". شوخی هم ندارم!

تشکر: از کسانی که از من دفاع کرده​اند، ممنونم.

نکته: وقتی تقدم و تاخر و 'کانتکست' وقوع مسائل را نمی​دانيد، اول تحقيق کنيد و بعد اتهام بزنيد! اتهام زنی دوستان باعث می​شود احترام بيشتری برای دشمن دانا قائل شوم. تقدم و تاخر مسائل هم به راحتی در همين اينترنت عزيز قابل پيگيری است.

Labels: