یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Wednesday, April 30, 2008
یادداشت شب عیدی که 'تصادفا" منتشر نشد
این را برای شب عید نوشته بودم. "تصادفا" منتشر نشد. گفتم تا قبل از فراموش شدن. خودم منتشرش کنم:

انشا:

موقع سال تحویل برای چه کسی دعا می‌کنید؟

دعا برای آسید محمد و شرکا

من شب عید برای سید محمد خاتمی دعا می‌کنم که بیش از این اعتبارش را از دست ندهد. طفلکی این سیاتیک سید زده‌ به مشاعرش و پاک از دست رفت سید اولاد پیغمبر.این سید ممد خاتمی ما، هر چه بیشتر می‌گذرد یادش می‌رود چرا حرف‌هایش بی اثرتر می‌شود.

یکی نیست برای این سید دوست داشتنی بگوید که عدم ایستادگی برای رای مردم نتیجه‌اش جز این نمی‌توانست باشد، و حمایتش از هر گروهی حالا حالاها بی نتیجه خواهد بود.

این سید محمد عزیز احتمال علاوه بر کمردرد، آلزایمر هم گرفته، که فراموشش شده که منتخب مردم بود نه حاکمیت، و قرار بود از همان اول به مردم گزارش بدهد چه کسانی مقابل خواست ملت ایستاده‌اند و او چه کاری برای حفاظت رای مردم کرده.

انشالله در آینده سید محمد یادش باشد که قدر حامیانی مثل دانشجویان و روزنامه‌نگاران را بیشتر بداند.

شاید آن موقع، مردم به او اعتماد کنند و به نامزدهای مورد علاقه‌اش رای دادند.

من شب عیدی برای سید محمد علی ابطحی دعا می‌کنم که که روزی روزگاری همه وبلاگ‌نویس‌های دنیا تحت تاثیرش قرار بگیرند و به جناح مورد علاقه‌اش رای دهند.

من برای سازمان مجاهدین انقلاب و جبهه مشارکت و کارگزاران دعا می‌کنم که کاندیداهایشان رای بیاروند تا بلکه چند قرار داد بیشتر نصیب‌شان بشود طفلکی‌ها، از وقتی این اصولگرایان آمده‌اند، کلی از قراردادهای سد سازی و صنعتی و نفت از دست‌شان درآمده! اگر واقعا مردمسالاری دینی حاکم بود اینها نان‌شان آجر نمی‌شد.

من برای روزنامه‌نگاران ایرانی دعا می‌کنم که هیچگاه مجبور نباشند برای احزاب کار کنند تا بشوند تبلیغاتچی.

روزنامه‌نگاران ایرانی طفلکی‌ها نمی‌دانند که روزنامه‌نگاری در دنیا به چه سمتی پیش می‌رود

دعا برای تحلیل‌گران سیاسی

من برای همه کسانی که امسال به حرف تحلیل‌گران سیاسی بسیار عاقل گوش کردند وعقل‌شان را سپردند دست اینا دعا می‌کنم که سال بعد به تحلیل‌گران بگویند که آنها باید عقل‌شان را بدهند دست مردم.

اصولا تحلیل‌گران ما خیلی خوب هستند و طفلکی‌ها فقط می‌توانند گذشته را پیشبینی کنند چون پیش‌بینی‌های آینده‌شان همه‌اش غلط از آب در می‌آید.

طفلکی‌ها این پنج سال گذشته همه‌اش سه کرده‌اند و ضایع شده‌اند، و فقط جان می‌دهند برای نوشتن قصه‌های جن و پری سیاسی قدیمی چون دیگر نیاز به پیشبینی ندارند.

من به طور کلی فکر می‌کنم که هر چه تحلیل‌گران می‌گویند، خلافش درست از آب در می‌آید و به همین دلیل همه حرف‌هایشان را با علاقه از تلویزیون‌های خارجکی دنبال می‌کنم.

من این روزها همه‌اش به جان شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان که اینها را برای برنامه‌های خود دعوت می‌کنند تا بار کمیک برنامه‌های سیاسی زیاد شود خیلی دعا می‌کنم.

من دعا می‌کنم تحلیل‌گران سیاسی ما یک کمی پول گیرشان بیاید و بروند پیش روانکاو چون یک کسی را

لازم خواهند داشت که برای حرف‌هایشان سرتکان بدهد

دعا برای محمود احمدی‌نژاد عزیز

از خداوند منان می‌خواهم حالا هر جا ایشان می‌رود ظهور صغرىٰ صورت می‌گیرد، هرجا می‌رود، دستش علاوه بر صغرىٰ، به زری هم برسد.

انشالله آن هاله گم شده هم خودش با پای خودش برگردد تا این همه هرسال منت آمریکایی ها را برای یک ویزا نکشد طفلکی.

دعا می‌کنم در مجلس آینده این علی لاریجانی هیچ‌کاره شود تا محمود عزیز این همه که حالش پارسال گرفته شد، امسال گرفته نشود!

و دعا برای مردم

دعا می‌کنم کارهای بزرگ دست آدم‌های کوچک نباشد و کارهای کوچک دست آدم‌های بزرگ نباشد، که البته در ایران غیر ممکن است

Labels: