یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Thursday, April 03, 2008
ادامه براندازی‌ها در شیطان بزرگ
امروز کلی در "نشنال پرس کلاب" براندازی کردم. جلسه مشترک هیات رئیسه انجمن حقوقی کارتونیست‌ها وکارتونیست‌های عرب بود. سر ناهار اینقدر دولت‌ها را ساقط کردیم که نگو!

الان تا همین لحظه با کمک دیک چنی پدر دولت تونس و مصر را درآورده‌ام و دارم خستگی‌ در می‌کنم.

این نشنال پرس کلاب، چند صد متر با کاخ سفید فاصله دارد و اصلا شاید به فاضلاب آنجا وصل باشد!

خلاصه...جای شما خالی کلی هم سخنرانی کردم.

فردا به امید خدا جلسه هیات مدیره داریم و ما هم که کلی آدم حسابی نیستیم باید پوز استکبار جهانی را آره و اینا.

امشب کلی حال کردیم! با علی و مریم عزیز رفتیم و اینقدر سر میز دولت عوض کردیم که نگو! من از اینکه اینقدر ماشالله هزار ماشالله حرف زدم از مریم و علی عذرخواهی می‌کنم!

در ضمن این باران ویرجینیا هم عجب بارانی است!

Labels: