یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Thursday, July 03, 2008
امنیت روانی، یا امنیت برای آدم‌های روانی؟
مجلس لاریجانی شروع کرد. از لاریجانی چه انتظاری دارید در ضمن، پای‌تان  هیچگاه به صدا و سیمای دوران او رسیده بود یا نه؟ فضای امنیتی آنجا را لمس کرده بودید؟

حالا نمایندگان طرح بگیر و ببند را برای وبسایت‌ها و وبلاگ‌هایی که مخل امنیت روانی هستند به ناف‌مان خواهند بست.

همین قانون اساسی را نگاه کنید، چنان با تفسیر بالا و پایینش را به گند کشیده‌اند که نگو و نپرس.آگر طرح جدید تصویب شود، تنها بر اساس تفسیر خواهد بود که خواهند توانست یک وبلاگ ساده را بدل به مرکزی برای از بین بردن دیانت مردم کنند.

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که این طرح را فقط موجوداتی روانی می‌توانند مطرح کنند که خودشان مخل آسایش مردم بوده‌اند و هستند و متاسفانه خواهند بود.

از آن جالب‌تر خواندن استقبال لاریجانی از طرح است. برای گرفتن مقبولیت بیشتر از حامیانش چه بندبازی‌هایی که نمی‌کند. باید از جواد خواست تا به برادرش همان توضیحاتی در مورد اینترنت را بدهد که در دهه هفتاد به آیت‌الله جنتی داده بود. جواد لاریجانی همه عکس‌های ناجور ممکن را به امام جمعه تهران نشان می‌دهد، اما می‌گوید که آن طرف ماجرا هم هست، و می شود کلی استفاده‌های مثبت و علمی از اینترنت کرد. روز بعدش هم آیت‌الله جنتی در نماز جمعه پس از اتلاف وقت مردم با خطبه‌هایش، در مورد اینترنت توضیح می‌دهد که چنین است و چنان. البته به نکات مثبتش هم می‌پردازد. خدا جوادشون را حفظ کند!

خلاصه کسانی که خود را برای علی لاریجانی جر می‌دهند، توجه کنند که طرف از کجا آمده...

Labels: