یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Wednesday, July 09, 2008
در راه پاریس
صبح رفتم برای ضبط رادیو تاکسی با یکی از بروبچه‌ها در فرودگاه گفتگو کردم! چرا فرودگاه، چون از ولایتی دیگر رسیده بود. به موقع رسیدن هم از آن معجزاتی بود که انتظارش را نداشتم. قطار در فاصله ایستگاه "سانترال" آمستردام تا فرودگاه "اسکیپول" چند جا ناخواسته متوقف شد و ماموران آمده بودند چک کنند ماجرا چیست.

از همان فرودگاه بلیط قطارم را خریدم. همه چیز تند و سریع بود، عینهو خارج!

بعد از گفتگو، برگشتم شهر. با قطار تقریبا فاصله‌ای ۱۵ دقیقه‌ای از فرودگاه را طی می‌کنید تا به شهر برسید. دیشب فقط چهار ساعت خوابیدم و انرژی‌ام اندکی کم شده بود.

رسیدم دفتر رادیو، یکی از بچه‌ها گفت عکس دیروز من و نبوی آمده روی یک وبلاگ همراه کلی فحش. خواندم و خندیدیم. بابا فکر نمی‌کردیم اینقدر قابل باشیم!

کلاغستون که ضبط و ادیتش تمام شد، زمان کمی تا حرکت داشتم. از شانس بدم، مسیر تاکسی‌ها اندکی پیچ‌در‌پیچ‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم و نزدیک بود قطار را از دست بدهم.

القصه...رسیدم. اول در کوپه اشتباهی نشسته بودم، بعدش رفتم سر جای خودم، اما از شانس جالب ما، خیلی‌های دیگر همین اشتباه را کرده بودند.

قطار سریع‌السیر هم اصلا سریع حرکت نمی‌کند

Labels: