یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, August 17, 2008
باز هم مبارک
دوستان مفتش پرسيده بودند آيا به وجود امام دوازدهم اعتقاد دارم؟

خب عقلای عزيز! اگر من هنوز خودم را شيعه ۱۲ امامی می​دانم، پس لابد اعتقاد دارم ديگر. اگر شما نداريد، نداشته باشيد. جمهوری اسلامی نيستيم که از هم طلبکار باشيم! عیسی به دین خود، موسی به دین خود، خسن آقا هم به دین خود!!!

ديشب کلی حال کردم. آغاز ۴۰مين سال قمری روی طبقه آخر برج ايفل. خيلی باحال بود. هوای خنک و نسيمی خنک​تر. يک هموطن هم در بازگشت سلام کرد و مرا شرمنده لطفش.

صبح زود هم راهی ايستگاه قطار شدم...پيش بسوی آمستردام...

و اما اتفاق بامزه:

آدم در پاريس باشد و کارت اعتباری و کارت پرداخت بانکی​اش کار نکند! بانک عزيز من که می​دانست من در اروپا هستم، خودسرانه کارت مرا بلوکه کرد. حالا هی زنگ بزن به بانک در کانادا. آخرينش باحال بود، در شانزه​ليزه ۱۵ دقيقه معطل بودم تا بالاخره جواب دادند که می​توانم با کارتم خريد کنم، اما پول نمی​توانم بردارم! شماره رمز اکثر بانک​ها در اروپا زير ۶ رقم و اکثرا ۴ رقمی است، و همين مايه دردسر شد.

Labels: