یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Monday, November 24, 2008
فيلتر فيلترم کن...با فيلتر فيلترم کن...
كاريكاتوريست سابق نشريات زنجيره اي كه مدتي هم با دفتر خاتمي در زمان رياست جمهوري وي همكاري داشته، اصلاح طلبان را فاقد برنامه و شفافيت معرفي كرد.

نقل از کيهان



چرا می​گويم کيهان محل بی​استعداد شدن آدم​هاست؟

۱- آنکه با دفتر رياست جمهوری کار کرده، يکی ديگر است نه من.

۲- تشابه اسمی هم وجود ندارد! درست است که در سال​های اخير عده ای از دوستان اسم بچه​های گل​شان را گذاشته اند نيکان و نيک​آهنگ، اما اين طفلی​ها هنوز به سنی نرسيده​اند که کيهان آنها را اشتباه بگيرد!

۳- با فيلتر شدن وبلاگم، مطمئن شدم مشاور خارج از کشور شريعتمداری که مدتی است به ايران بازگشته، دستگير نشده است. فرد مذکور تا کنون چند بار بواسيرش بر سر فيلتر نشدن وبلاگ من عود کرده بود و مطمئنا برای قدردانی از وي، وبلاگ من را فيلتريده​اند!

۴- برادر حسين و تيم نيمه پنهانش، معمولا نتيجه​گيری می​کنند و بعد دنبال شواهد می​گردند. احتمالا خوشتيپ شدن فرزندان فاميل​شان را هم گردن من خواهند انداخت! بابا! من کانادا هستم!

Labels: