یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, December 28, 2008
کارتون بلاگ جدید من
راستش مدت‌ها بود دلم می‌خواست کاری کنم که دلم اینقدر بیخودی نگیرد. دلیلش را نپرسید.

کارتون‌های زیادی هستند که منتشر نمی‌شوند و برای من بار خاصی دارند.

از این به بعد این کارها را در اینجا می‌توانید ببینید.

گرچه کارهای حرفه‌ایم را دوست دارم، اما این کارها کاملا آزادند، آزاد. این کارها را برای دل خودم می‌گذارم.

در اینجا خودسانسوری نمی‌کنم، اما حد و مرزهای شخصی خودم را هم دارم و انتظار نداشته باشید یکهو آیت‌الله جنتی را در حین تجاوز به قانون اساسی مشاهده کنید! من کار پورنوگرافی نمی‌کشم!!!

البته ممکن است بعضی کارهای منتشر شده را هم گاه‌گاه در فتو‌بلاگ جدید ببینید، منتهی در بخش‌های جانبی.

از دوست بسیار عزیزی که در فرصتی بسیار کوتاه همه کارها را به سرانجام فعلی رساند بیش از حد ممنونم.

Labels: